De ODC overlegt met Renée-Andrée Koornstra, directeur HRMAM, die zich in dit overleg laat bijstaan door Melanie de Vries, HR Adviseur HRMAM/CCE. De ODC HRMAM heeft een evenwichtige samenstelling waardoor de diverse afdelingen en disciplines zijn vertegenwoordigd. De huidige zittingstermijn loopt van september 2023 tot september 2026.
Je kunt de leden van de ODC HRMAM op verschillende manieren bereiken. Naast een persoonlijk gesprek of telefoontje met een ODC-lid kun je ons ook mailen: odc.hrmam@vu.nl
Leden
Van januari 2025 tot september 2026 bestaat de ODC uit deze leden:
- Ellen van den Boogert, HR Beleid
- Jan Thomas Cremer, HR Advies
- Judith ten Brink, HR Advies (vice-voorzitter)
- Kelly Hazelhof, HR Service Center
- Frank Hulsbosch, Arbo & Milieu
- Carin Maas, HR Beleid (voorzitter)
- Renée van Scheppingen, HR Advies
Vergaderdata
- Dinsdag 25 februari - ODC-vergadering - 10.00-11.00 uur
- Dinsdag 1 april - ODC-vergadering - 15.30-17.00 uur
- Dinsdag 1 juli - ODC-vergadering - 15.30-16.30 uur
- Dinsdag 23 september - ODC-vergadering - 09.30-10.30 uur
- Dinsdag 4 november - ODC-vergadering - 15.00-16.30 uur
- Dinsdag 16 december - ODC-vergadering - 15.00-16.00 uur
Verslaglegging
Voorafgaand aan het overleg met de directeur is er een voorbereidend overleg door de ODC-leden over de te bespreken agendapunten. Van het overleg worden notulen gemaakt en na goedkeuring in de ODC-vergadering worden de notulen onder de HRMAM medewerkers per mail gedistribueerd en ook naar de ambtelijk secretaris van de OR gestuurd.