Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

VU docent Christine Moser over activerend blended onderwijs

Laatst gewijzigd op 15 augustus 2024
Studenten werken groepsgewijs aan een selectie van de literatuur en wisselen daarna de kennis uit - activerend blended onderwijs volgens Christine Moser, universitair hoofddocent Organisatiewetenschappen bij School of Business and Economics.

Haar praktijkvoorbeeld gaat over het activeren van de studenten door ze  eerst in groepjes verschillende literatuurbronnen te laten bestuderen. Daarna wisselt ze de leden van de verschillende groepen om, zodat elke student in die tweede groepssamenstelling als een expert optreedt voor de anderen over de bron die ze eerst bestudeerden. Een mooi en praktisch voorbeeld van de Jigsaw methode. Een andere mooie toepassing hiervan is gedaan door Juniordocent Stefan van Raaij en  vind je op deze Canvas Online Education pagina.

Docent Christine Moser vertelt over activerend blended onderwijs

Werkt de video niet? Bekijk deze dan via het youtubekanaal van de VU

Lees over Christine haar onderzoek op de VU Research portal.

Heb je vragen of opmerkingen?

Stuur een e-mail naar onderwijswerkplaats@vu.nl voor meer informatie.

De VU Onderwijswerkplaats is onderdeel van het VU Centre for Teaching & Learning.

Direct naar

Onderzoek Research and Impact Support Portal Universiteitsbibliotheek Persvoorlichting VU

Studie

Onderwijs Studiegids Canvas Studentenbalie

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Over ons Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam