Inzien van het personeelsdossier
Via de self service Het inzien van je personeelsdossier krijg je inzage in je persoonlijke personeelsdossier. Als je op jouw profielpagina helemaal naar beneden scrollt, dan zie je je eigen personeelsdossier met de werknemersdocumenten.
Leidinggevenden hebben ook toegang tot digitale personeelsdossiers van hun team. Dit gaat via dezelfde self service. Aan de rechterkant in de kolom getiteld ‘Team’ zie je onder ‘Mijn direct ondergeschikten’ de namen van jouw teamleden staan. Als je op een teamlid klikt, dan kom je op dezelfde wijze in diens profiel en personeelsdossier.
Document toevoegen aan het personeelsdossier
In bepaalde gevallen kan het nodig zijn om een document door de HRM Servicedesk toe te laten voegen aan het digitale personeelsdossier. Soms kan de medewerker daarom gevraagd worden of heeft de leidinggevende vanuit een bepaald proces de taak of de behoefte om een document toe te voegen aan een digitaal personeelsdossier van één van zijn teamleden.
Voor het laten toevoegen van een document ga je naar de self service Document toevoegen aan personeelsdossier in de Serviceportal.