Als afgestudeerde van de Nederlandstalige opleiding Bedrijfskunde (BK) kun je in uiteenlopende functies aan de slag bij een veelzijdige organisatie als Heineken. De BK-opleiding heeft 12 specialisaties, en Heineken heeft mensen nodig die competent zijn in elk van deze specialisaties (bijvoorbeeld boekhouden, digitale bedrijfsinnovatie, ondernemerschap, financieel management, leiderschap en verandermanagement, marketing, strategie en organisatie, transport- en supplymanagement). Alle specialisaties bereiden voor op een aansluitende master, waarmee je je expertise op deze gebieden nog verder kunt vergroten. Tegelijkertijd heb je als afgestudeerde bedrijfskundestudent kennis over elk van deze domeinen, waardoor je een professional kan zijn die verschillende afdelingen met elkaar verbindt en een brug slaat. Dit onderscheidt je van afgestudeerden van meer specifiek gerichte programma's zoals Econometrie en Operations Research. Het BK-programma richt zich niet in het bijzonder op internationale aspecten, maar het programma behandelt natuurlijk ook internationale cases en theorietoepassingen, zodat je voorbereid bent om zowel nationaal als internationaal voor Heineken te werken.