Het team Events biedt ondersteuning bij de organisatie van congressen, symposia, vieringen en bijzondere bijeenkomsten. Wij regelen de reservering van de zalen, onderhouden het contact met de benodigde backoffices, bestellen de catering en zorgen dat alle taken op de juiste tijden uitgevoerd worden door middel van een draaiboek. We adviseren over alles wat met een evenement te maken heeft, zoals planning, inrichting, zaalgebruik, vorm van het evenement, het inschakelen van derde partijen, etc. Kosten voor faciliteiten en diensten worden doorbelast.
Wil je gebruik maken van onze diensten? Neem dan contact op via telefoon (020 59 86 454) of stuur een mail naar events@vu.nl.
Wil je alleen een ruimte huren met beperkte aanvullende dienstverlening en is ondersteuning vanuit Events niet nodig? Maak dan gebruik van het formulier Ruimtereservering. Je kunt zelf makkelijk aanvullende dienstverlening zoals inrichtingsmaterialen, banqueting en Audiovisuele middelen aanvragen.
Informatie over het bestellen van communicatiemiddelen rondom VU-evenementen vind je op de pagina Grafische communicatiemiddelen maken en bestellen.