De kernwaarden van de VU zijn: verantwoordelijk, open en persoonlijk. Deze kernwaarden zijn direct te verbinden met de manier waarop FCO opereert: sterk servicegericht en dienstbaar, bereikbaar en betrouwbaar.
We creëren een gastvrije en inspirerende omgeving waar wetenschappelijk onderwijs en onderzoek excelleren. We maken een omgeving waar studenten, medewerkers en bezoekers zich thuis voelen, en die attractief is voor alle betrokkenen. Waar we samen kunnen werken, leren en samen zijn. Over grenzen heen: van landen, van faculteiten, van disciplines.
Producten- en dienstencatalogus FCO
De producten‐ en dienstencatalogus (PDC) beschrijft de dienstverlening van FCO. Onder meer zaken als: beveiliging, verhuizingen, catering, schoonmaak, onderwijsvoorzieningen, transport en logistieke dienstverlening, technische beheer en onderhoud, audiovisuele en repro dienstverlening, beheer campusterrein en openbare ruimten. In de catalogus is onderscheid tussen dienstverlening die door FCO aan de hele VU campus wordt geleverd, aanvullende dienstverlening die op verzoek van een klant wordt geleverd en eenmalige aanvragen. Op deze pagina vind je informatie over de meest gebruikte dienstverlening van FCO.
FCO Servicedesk
FCO Servicedesk is de plek waar medewerkers en studenten terecht kunnen met vragen of klachten over de dienstverlening van FCO. Je kunt er ook terecht voor het doorgeven van een storingen of voor het aanvragen van facilitaire dienstverlening.