Jouw profiel: je bent een gedreven marketeer, bent op zoek naar academische én praktijkgerichte verdieping. Je hebt de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen: als het gaat om je kennisniveau, je analytische kracht, maar ook om je vermogen om creatieve én onderbouwde oplossingsrichtingen te formuleren. Ben je eraan toe te groeien als marketeer, maar ook als persoon? Dan is de Parttime Master Marketing de juiste keuze.
Check direct of je voldoet aan de toelatingseisen
- Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring in een marketingfunctie of andere commerciële functie, zoals marketingmanager, marketingconsultant, productmanager, brand manager, accountmanager, commercieel manager of (algemeen) directeur.
- Je beschikt over academisch werk- en denkniveau. Je realiseert je dat marketing meer is dan reclame en verkoop: je ziet mogelijkheden om een betekenisvolle bijdrage te leveren aan het creëren van waarde voor afnemers, je eigen organisatie, de aandeelhouders, andere stakeholders en de maatschappij.
Voldoe je nog niet helemaal aan dit profiel, dan kan de pre-master Marketing uitkomst bieden!