Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Zelfregulerend schrijven bevorderen in je klas

Korte opleiding op maat Zelfregulerend leren schrijven

Het geven van schriftelijke feedback op schrijfproducten is een tijdrovende bezigheid voor de taaldocent en het kan de schrijvers onnodig docentafhankelijk maken.

Hoe zorg je ervoor dat schrijvers hun eigen teksten kritisch bekijken en zelfstandig kunnen en willen verbeteren? En hoe kun je ervoor zorgen dat je minder schriftelijke feedback hoeft te geven? In deze opleiding leer je hoe je als docent zelfstandig schrijverschap (zelfregulerend schrijven) kunt bevorderen bij cursisten of leerlingen. 

Voor wie?
Deze korte opleiding is bedoeld voor taaldocenten in het volwassenenonderwijs (NT2) en in het voortgezet onderwijs (moderne vreemde talen en Nederlands) die bij de leerders in hun klas zelfregulerend schrijven (zelfstandig schrijverschap) willen bevorderen.

Heb je vragen over de opleiding in open inschrijving?
Neem contact op met trainer Camille Welie via c.j.m.welie@vu.nl of bel +31 (0)6 19 810 300.

Meer weten over maatwerk of incompany?
We maken graag vrijblijvend een (bel)afspraak om je wensen te bespreken voor maatwerk en/of incompany. Neem contact op met Rachel Zuilhof, adviseur NT2 op maat via r.m.zuilhof@vu.nl of bel +31 (0)20 598 27 65.

Meer over deze opleiding
Inhoud en docent
Data, kosten en inschrijven

Heb je vragen over de opleiding?

Neem dan contact op met Camille Welie, opleidingscoördinator NT2-docentenopleidingen

Direct naar

Onderzoek Research and Impact Support Portal Universiteitsbibliotheek Persvoorlichting VU

Studie

Onderwijs Studiegids Canvas Studentenbalie

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Over ons Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam